Thursday, June 17, 2010

PEPSI SUZUKI VS 150i...

Hahaha ni pun leh dikira sbg koleksi pepsi gak kan?....everything about pepsi only di CHENTA PEPSI... ok..pic2 ni juz nk menujukkan tanda sumpah setia aku pada PEPSI tanpa berbelah bahagi..(uwekkkk.....haha) maka terhasil lah PEPSI X- ENERGY COLA.. di moto aku...kali ni,pepsi ni aku xbeli..tp wat sendiri....

alang2 dh minat...baek2 aku spray trus je moto aku ni ngan design pepsi...haha..xmen lah tampal2 stiker....nk2 sticker coke....hehehe...gurau je...jgn marah....hehehe


pandangan dari sisi belakang...lengkap dengan sistem audio...k...huhuhu...alang2 menunjuk... (jpj jeling je ni..)hehe..


awek kedua aku lah ni....byk jasa moto ni...esp aritu..time nk dpt poster siti nurhaliza... n rack pepsi myammar..hahahaha apek kedai ditumpaskan dgn pepsi ni...huhu


sumber inspirasi dr tin pepsi x ni..malaysia edition..

No comments:

Post a Comment